søndag 27. mars 2011

Travle dager

Er noen dager siden jeg har vært inne her nå, har hatt noen travle dager. Fredag var det shopping, som egentlig endte med tomme poser, men sånn er det no bare av og til.Kjekt bare å gå og se på alt det fine som er komt i butikkene. Gårsdagen var det full opprydding i alle rom og klargjøring til middags gjester. Veldig koselig kveld, men desverre ble minste jenten syk seint i går kveld, stakkars liten er skikkelig dårlig,kastet opp i hele natt og i dag, men nå sovnet hun heldigvis på sofan, håper hun får seg en lang hvil og at det ikke blir mer oppkast nå. Kjenner jeg er litt sliten etter den lange natten. Kanskje jeg også skal ta et par timer på puten, kan jo bli en ny lang natt om dette fortsetter.

I går fikk jeg en ide til plassering av terasseputene/sommerputene.
Jeg pusset opp en hylle/ kommode for noen uker siden, men viste ikke hva jeg skulle bruke den til. Nå fikk jeg plass til putene og dekorativt ble det også :)

2 kommentarer:

  1. Så fint det ble!
    Håper at lille søte, er bedre nå,
    ingenting er så ille som oppkast!

    SvarSlett
  2. Så fint det ble- tror jammen jeg må ha en slik på altanen i sommer- kjempe fin blogg;)))))

    SvarSlett