torsdag 24. mars 2011

Vårstemning

Flott dag og kveld. klokken har akkurat passert 19.00 og enda er det lyst ute. FANTASTISK Dette har jeg savnet i hele vinter. Kjenner vår stemning slår til for fullt, tror til og med at mannen i huset har fått et snev av dette, han graver for fullt i bakgården og har begynt å klaregjøre til plenen som skal komme.
Endelig, dette har jeg ventet på lenge, gleder meg til det blir grønt og jeg kan plante og få litt farger der bak. For øyeblikket ser jeg bare gråstein fra vinduet. Tenkte å ta litt bilder før og etter. Alltid kjekt å se resultater. Kommer tilbake med disse senere:)

Fortsatt god Torsdagskveld.

6 kommentarer:

  1. takk for koselig kommentar på siden min. gleder meg til å se før og etter bildene! legger meg til som følger jeg! ha en fortsatt deilig kveld

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Og tusen takk for superkoselig kommentar hos meg! :-)
    Sushi må du bare prøve! Det tok som sagt litt "tilvenning" for meg, men så blir man HEKTA! Hehe...
    Det har vært en helt super kveld, og nå er det bare litt blogglesing og roe ned litt før jeg skal finne senga:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  3. Ja det er så godt at det går mot lysere tider og varmere vær. Enig med deg at det skal bli deilig å plante litt og få litt farger ute. Jeg gleder meg til å se før og etter bilder. Ha en fortsatt fin torsdag du også.

    SvarSlett
  4. Er DEILIG med vår!!

    Flotte bilder av hjemmet deres lenger nede her:))

    Ønsker deg en fin helg!
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelig kommentar!

    Ja, hva vi putter i oss betyr nok veldig mye. Jeg er nok ikke så flink generelt, men etter å ha vært sykemeldt mye den siste tiden måtte jeg bare forsøke denne såkalte vidundermaten. Som jeg altså ikke har lært mer om enn at jeg putter den i en drikk. ;) Men det fungerer det! Anbefales virkelig om du sliter med energinivået! Nå har jeg i lengre tid gått rundt i en døs hele dagen, men etter jeg startet med dette... ja, endringen er så stor at det er vanskelig å beskrive. :) Ungene har rett og slett fått en ny mamma! Eller den gamle tilbake. ;)

    Koster litt å kjøpe inn, men det er jo ikke nødvendig å kjøpe alt. Vil spesielt anbefale spirulina, byggress og acai. Føler det er de tingene som har gitt meg best effekt.

    Håper du får energien tilbake du også! Klem

    SvarSlett
  6. gleder meg til å se før og etter bilder.

    SvarSlett