søndag 3. april 2011

NIB Utfordring

Tenkte jeg kunne melde meg på Nib sin utfordring. Gjør det selv.
Vi fikk en stor utfordring da vi skulle pusse opp kjellerstuen vår. Vi har tidligere leid ut denne delen av huset og bestemte oss for å pusse opp og gjøre stuen om til TV stue, problemet var bare at stuen har veldig mange vinduer. Hvor skulle vi henge Tvèn ??????

Løsningen måtte bli en vegg midt i rommet

Veggen har jeg tegnet selv og med god hjelp fra min far kom veggen på plass slik jeg ønsket det :)

For å få max utbytte av rommet laget jeg veggen hul bak, her er jeg ikke helt ferdig, men her vil jeg lage hyller slik at denne delen av rommet kan brukes som et lite kontor. Smart ikke sant :)

19 kommentarer:

  1. Genial idé! Lykke til i konkurransen!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Det ble jo virkelig flott, og ikke minst praktisk! :D

    SvarSlett
  3. Hei!

    Kjempe fin tv stue. veldig smart tenkt med den tv veggen.
    Kjekt du vil følga bloggen min.Legge meg til hos deg og:)

    God mandag til deg!

    SvarSlett
  4. Kjempefint og smart!Ha en god mandag:)Klem

    SvarSlett
  5. Smart løsning!! Ha en riktig fin MANDAG!


    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  6. Kjempe stilig og smart løsning.
    det beste bidraget til konkuransen jeg har sett til nå. Lykke til
    Flott blogg, legger meg til som følger :o)

    SvarSlett
  7. Så smart løsning på utfordringen i tv-stuen!

    Ønsker deg en glad dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  8. Så stilig! Og smart ;))

    Lykke til i utfordringen!

    Må ha en fortsatt fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei igjen.Takk for kommentar.Betyr det at du vil bli med i pay it forward og motta fotsmykke og small talk?klem

    SvarSlett
  10. hei og hjertelig velkommen som følger hos meg:)

    For en skjønn blogg du har, her vil jeg følge med!
    Og den tv veggen var bare genial!!

    Jeg holder en del interiørkurs.
    Er det greit at jeg kopierer bildet og viser til din bliogg?

    Klem fra Anne.

    SvarSlett
  11. Hei:)
    Kjempestilig og smart løsning med den veggen!
    Koselig at du vil følge bloggen min, legger meg til som gølger hos deg også jeg:)
    Ha en fin søndag!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  12. Hei:O))Klønete av meg og ikke informere bra nok,sorry.Når du har skrevet mail til meg med fullt navn og adresse og mottatt gaven må du ha pay it forward på din blogg.Først må du kopiere pay it forward bildet og legge det til her på din blogg.Så må du finne 1 eller flere ting du har lyst til og gi videre til 3 første personer som kommenterer din pay it forward.Du får gi meg beskjed så sender jeg fotsmykke og small talk til deg om du vil bli med på dette:O))Ha en flott kveld:)Klem fra Kathrin

    SvarSlett
  13. Hei!
    Jeg skal tenke ut et slagord...hun er 14 år ja...hvilken farge har hun på rommet sitt?

    SvarSlett
  14. Tror jeg ville valgt Always kiss me goodnight
    Den på en linje, hengende i nærheten av sengen.
    Den er så søt, og man kan ha den i alle aldre.
    Tror jeg ville valgt sort eller mørkegrå skrift.

    SvarSlett
  15. Så gøy,Vi lager den stor og fin:)De er nydelige.
    Hvilken farge på skrift?
    Bare sett inn 245 + 15 kr på konto 63151028529
    Så sender vi det avgårde med en gang pengene er på konto. (ikke at jeg ikke stoler på deg, men vi har fått endel bestillinger så måtte sette en fast rutine)
    Sender du meg bare adressen din på mailen min?
    Det er jo påske og noen helligdager innimellom, så det tar kanskje noen dager lengre en vanlig.
    Klem

    SvarSlett
  16. Tusen hjertelig takk for hyggelig kommentar og velkommen som følger:)
    Måtte ta en titt inne på bloggen din og du og du for en inspirerende blogg du har!
    Legger meg til som følger og gleder meg veldig til å følge deg videre.
    Kjempe smart løsning med veggen du har laget.
    Ha en riktig GOD PÅSKE.

    SvarSlett
  17. Helloooo. Your blog is very nice. I liked it. I have very interesting blogs. You should visit and follow my blogs. Thanks.

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com/

    http://turkicfamily.blogspot.com/

    http://tulparturkdunyasi.blogspot.com/

    SvarSlett
  18. Hei, hei så smart løsning også ble det lekkert i tillegg. Takk for koselig melding, da sees vi i løpet av sommeren. Klem kristin

    SvarSlett