fredag 19. oktober 2012

Da var det fredag igjen :) Det har vært en travel uke. I går fylte minste jenten 7 år og det var stormende jubel i huset. Vi rigget til Kjellerstuen med diskolys, klippet til bossekker og tettet alle vinuer slik at rommet ble helt mørkt. Storesøster og kjæresten spilte masse god musikk og 16 barn storkoste seg på danegulvet i flere timer. De hadde det kjempe kjekt, var i utgangspunktet kanskje litt skeptisk, tenkte de var litt liten, kanskje det ville bli litt flaut, men der tok jeg skikkelig feil. Det var ikke et barn som ikke ville danse. Det tok rett og slett bare helt av. Så dette anbefaler jeg rett og slett til alle som skal ha barnebesøk. Så Utrolig Kjekt.
Ønsker dere alle en riktig God Helg. Kanskje de voksne skal prøve seg på dansegulvet i kveld ;)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått 7-års bursdag :)

    Kan tenke meg det var stas med diskotek ja.

    Ha en fin fredagskveld *klem*

    SvarSlett
  2. Så kult for ungene med skikkelig hjemmedisco :)
    Gratulere til bursdagsbarnet.
    Ha en super helg :)
    Her er det turnstevnehelg.
    KLem

    SvarSlett
  3. Åååå, nå kjente jeg formelig at det rykket i discofoten min;)
    Så koselig å høre at de koste seg!

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  4. Så gøy! Bra at prinsessen koste seg:) Klem

    SvarSlett